یادداشت خواندنی مهندس سید جواد امامی میبدی پیرامون کشمکش رسانه‌ای اخیر دو تن از کارکنان اداره ارشاد

آمار مطالب

کل مطالب : 200
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 86
باردید دیروز : 112
بازدید هفته : 368
بازدید ماه : 367
بازدید سال : 2237
بازدید کلی : 61943

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اشائه اثار فرهنگی و هنری و آدرس art41.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : غلامرضا کارگر شورکی-حسن
تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1396
نظرات
 یادداشت خواندنی مهندس سید جواد امامی میبدی پیرامون کشمکش رسانه‌ای اخیر دو تن از کارکنان اداره ارشاد میبد


باسمه تعالی

 

دایی جان! این نیز بگذرد

 

اخیرا مصاحبه یکی از هنرمندان میبدی درباره وضعیت سینما وهنرهای نمایشی در یک خبرگزاری ونیز پایگاه خبری شهرستانی منعکس شدکه با جوابیه شدیداللحنی از سوی اداره محترم  ارشادمیبد همراه بود. 

 

بی توجه به ادعای دوطرف و صحت وسقم هرکدام،نکاتی تقدیم می شود:

 

1-       فرض کنید سی سال در هنرهای نمایشی  حداقل دستی بر آتش داشته باشید و از نویسندگی وکارگردانی گرفته تا داوری جشنواره هایی را بر عهده داشته باشید. تحصیلات مرتبط با آن رشته را هم تامقطع دکتری ادامه بدهید آن وقت بشنوید که همکارتان بگوید شما پیشکسوت محسوب نمی شوید و پیشکسوت کسی است که اثری بافلان ویژگی ها دارد و شما فاقد آنید. چه احساسی خواهید داشت؟

 

2 - فرض کنید به کسی که از بیست سال پیش در جشنواره های هنری کم و بیش همراهش بوده اید و زمانی با بازیگری در آثار او جوایز استانی و کشوری گرفته اید، بگویند شما اصلا سواد هنری ندارید، عکس العملتان چه خواهد بود؟

 

3 - فرض کنید کسی سهوا تفاوت ثبت مالکیت معنوی با ثبت ملی را نداند و همکارش این اشتباه سهوی را پیراهن عثمان کند که اعتبار کتابهایت زیر سوال است، چه حالی خواهید داشت؟

 

4- فرض کنید استادی که وقتی در دانشکده ای تدریس می کنید در کلاس مجاور مشغول تدریس است و اخبار کلاسهایش را از دانشجویان مشترکتان می شنوید از زبان همکارش بشنود اصلا از کجا معلوم فلانی مدرس دانشگاه است!!!

 

5 - بنده با آقای غلامرضا کارگر که دانشجوی دکتری مدیریت رسانه هستند، رابطه نسبی دارم  و امیدوارم این آشنایی مرا از جاده انصاف خارج نکند. مفتخرم از هشت سالگی در گروه تئاترشان فعالیت کرده ام تا دوازده سالگی. بعدا در چندکار کوتاه و نیمه بلند در خدمتشان بوده ام و خلاصه حق استادی به گردن حقیر دارند. از روزی که جوابیه غیر منصفانه اداره محترم ارشاد را دیده ام، علی رغم حسن نیت و آشنایی دورادوری که با نویسنده اش دارم بغضی گلویم را فشرده که جای گفتنش نیست.

 

حرف گفتنی زیاد است. آن دوست بزرگوار نویسنده جوابیه را هم فردی دیندار و دوستدار هنر و فرهنگ می شناسم. هر چند محل بازگویی اختلافات درون سازمانی را عرصه رسانه ها نمی دانم و معتقدم حتی دشمنی با کسی نباید ما را از انصاف خارج کند. با آن که منفعتی ندارم ولی به حکم اصلحوا بین اخویکم، دست به قلم الکن بردم تا به سهم خود نگذارم این اتفاق ناگوار برای هیچ انسانی در حیطه تخصصی اش رخ دهد که در جواب چند انتقاد هرچند تند و گزنده، حیثیت حرفه ای خود را بر باد رفته بیابد. 

 

به خدا پناه می بریم از شرور نفسانی و مکافات عملی که از ما دور نیست.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 374
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود